maandag 25 juli 2016

Uitstapje: Toost Food Truck Festival Hoofddorp

Hej hej!

Laatst was er weer een food truck festival, en dit keer in Hoofddorp! Lekker dichtbij voor mij dus ik ging er samen met Saskia en haar zusje heen om even een kijkje te nemen. Food truck festivals vind ik altijd leuk om heen te gaan. Gezellig verschillende gerechten eten, drinken en muziek luisteren.


Toen wij aankwamen was het al ontzettend druk. Overal zaten mensen te kletsen, eten en drinken. Er waren ongeveer 10 foodtrucks, een springkussen, bios en een podium waar life muziek werd gespeeld. Het was gewoon heel erg gezellig met al die mensen en de leuke muziek!

Bij deze foodtruck kon je nacho's en wraps halen

Hier kon je verschillende curry's halen


Hier kon je vlees van de BBQ halen

En hier kon je puntzakjes met verschillende borrelsnacks halen

Naar deze foodtruck kon je gaan voor koffie/thee, toetjes en taart

Zelf namen we een bakje met nacho's. Echt, dit was super lekker! Warme nacho's met kaas uit de oven en daarop tomatensalsa, zure room, guacamole en zoetzure chilisaus.


We namen ook nog pannenkoeken, en toetjes! Zelf nam ik een glaasje met lemoncurd, koek en schuim. Ik had dit nog nooit op, maar het was erg lekker! Saskia en haar zusje namen een tiramisu, maar jammer genoeg was dit alleen met slagroom gemaakt en niet met mascarpone. Alsnog wel lekker, maar we hebben wel eens betere gehad.


Ik heb weer een ontzettend leuke avond gehad! Houd jij net zoals mij van eten, drinken, muziek en gezelligheid, dan is een food truck festival zeker ook iets voor jou!

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten