woensdag 13 juli 2016

Zomer Shoplog 2016

Hej hej!

Afgelopen weken ben ik een paar keer wezen shoppen en heb ik leuke zomerkleding gekocht. Vandaag wil ik mijn nieuwe aankoopjes met jullie delen!

H&M:
Bij de H&M kocht ik twee zomerjurkjes en een jumpsuit. De zomerjurkjes zijn beide blauw met bloemetjes. Het eerste jurkje heeft aan de zijkant touwtjes en hiermee kan je het jurkje aansnoeren. Het is dus wel wat open aan de zijkanten, maar dit vind ik juist wel leuk! Dit jurkje was €7,- uit de sale.

Het tweede blauwe zomerjurkje is wat dunner dan het jurkje hierboven en heeft een ander model. In het midden zit een elastiek en verder naar beneden loopt het jurkje uit. Aan de achterkant zit een soort van strik en een open gat. Ook dit jurkje was €7,- uit de sale.

Het laatste item dat ik bij de H&M heb gekocht is dit jumpsuitje. Dit is de eerste keer dat ik een jumpsuit heb gekocht, maar ik ben gelijk al verliefd op dit kledingstuk! Het zit gewoon ontzettend lekker en losjes en je hoeft niet telkens een hele outfit bij elkaar te zoeken. Ik had meerdere jumpsuits gepast, maar jammer genoeg waren die allemaal wat te losjes aan de bovenkant. Deze jumpsuit heeft bandjes die je kan aansnoeren en ook zitten er twee zakken in het broekje. Ook deze kwam uit de sale en in betaalde €7,- voor.

Outlet Maasmechelen
Een paar weken geleden was ik een weekendje in Limburg. Op de terugweg zijn we langs de outlet in Maasmechelen geweest, en hier kocht ik hele leuke Nike schoenen. Er was een Nike outlet waar ze allemaal leuke schoenen en kleding verkochten tegen een lagere prijs. Na heel veel schoenen te hebben gepast heb ik uiteindelijk gekozen voor zwarte schoenen met een witte onderkant. Aan de zijkant zit een ruitjespatroontje. Ik ben er heel erg blij mee! Deze schoenen kocht ik voor €41,30.

Primark:
Bij de Primark zag ik dit super schattige topje. Het is bordauxrood van een best wel doorzichtig stofje. De voorkant is gewoon simpel, maar de achterkant is van kant en heeft een split. Dit topje kost €11,-.

Stradivarius:
Toen ik laatst in Amsterdam was ging ik voor het eerst naar de winkel Stradivarius. Wat een leuke winkel is dat zeg! Echt hele leuke dingen voor mooie prijsjes. Helemaal in de sale kan je goed je slag slaan. Ik kocht hier drie shirtjes. Eerst dit witte shirtje met een blauw printje. Dit shirtje kost €5,99.

Ook heb ik de rode variant mee genomen. Het patroon wat op het borstzakje zit, zit ook op de hele achterkant van het shirt. Ook dit shirtje kost €5,99.

Tot slot kocht ik dit streepjes shirt met een ananas erop. I love ananas en dus vond ik dit shirtje gelijk heel erg leuk. Dit shirtje kost €3,99!

Dit waren mijn aankoopjes van deze keer! Hebben jullie nog leuke zomeritems geshopt?

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten