zaterdag 16 juli 2016

My To Bake List

Hej hej!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik echt gek op bakken. Koekjes, taarten, brownies, ik vind het allemaal leuk om te maken! Vandaag leek het mij wel leuk om een lijstje te delen waarbij ik de (bak)gerechten opnoem die ik graag nog een keertje wil bakken. Een My To Bake List dus!

Citroen meringue taart
Ik houd heel erg van citroen, daarom lijkt mij dit taartje ook erg lekker en leuk om te maken. De meringue zorgt ervoor dat de taart lekker zoet wordt. Zelf heb ik wel een keertje een Zweedse citroentaart gebakken en die is me erg goed bevallen. Ben benieuwd of dit taartje ook zo lekker is! bron

Regenboogtaart
Dit is echt een projectje wat ik nog heel graag een keertje wil doen! Het lijkt me gewoon super leuk om een taart op tafel te zetten en deze aan te snijden waar iedereen bij is. Hier gaat het dus meer om de looks dan om de smaak, want hoe vet ziet een regenboogtaart eruit! bron

Macarons
Jaja, deze kunnen niet op mijn lijstje ontbreken! Ik heb dit jaar voor het eerst een keertje een macaron gegeten en ik moet zeggen dat ik snap waarom het zo'n hype is geworden. Lekker krokant aan de buitenkant en zacht aan de binnenkant. Ook een mooi formaatje. Ik heb wel al gelezen en gehoord dat het niet heel makkelijk is om macarons te maken, maar ik ga de uitdaging aan! bron

Blondies
Blondies, de witte chocolade variant van de brownies. I love chocolate en I love brownies, dus blondies kunnen niet op mijn lijstje ontbreken. Een soort van zomerse variant, en lekker te combineren met zomers fruit. bron

Mueslirepen
Mueslirepen vind ik altijd een lekkere snack voor tussendoor. Vaak neem ik gewoon een mueslireep uit de winkel mee, maar het lijkt me veel leuker om zelf een keer mueslirepen te maken! Dan kan je natuurlijk van alles er doorheen gooien, alles wat je zelf lekker vind. Ook denk ik niet dat het heel moeilijk is om te maken, dus deze repen ga ik zeker nog een keertje bakken! bron

Dit was mijn To Bake List! Ik hoop dat ik binnenkort een paar van deze lekkere recepten van deze lijst af kan strepen, en natuurlijk deel ik dan het recept en het resultaat met jullie!
Hebben jullie nog lekkere taarten/koekjes/brownies die jullie een keer willen bakken?

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten