woensdag 26 augustus 2015

My Travel Essentials: Summer 2015


Hej hej!

Ik ben deze zomer een paar weken weg geweest en het leek me wel leuk om de producten te laten zien die ik meenam.


Eye Make-up Remover Pads van Kruidvat: In dit doosje zitten hele dunne wattenschijfjes die doordrenkt zijn in reinigingslotion. Zelf vind ik dit erg handig als ik op vakantie ga, alles zit namelijk in 1 potje. Thuis gebruik ik wattenschijfjes en een flesje met oog make-up remover, maar als ik weg ga vind ik zo'n potje veel handiger!

Tea Tree olie: Dit product heb ik tijdens de vakantie pas voor het eerst gebruikt, en ik vind het zo fijn! Zelf gebruik ik de olie samen met mijn dagcrème, maar je kan bijvoorbeeld ook je puistjes deppen met deze olie of gebruiken als massageolie. Binnenkort komt er een artikel online over dit product!

Reinigingsdoekjes: Reinigingsdoekjes zijn erg handig voor op reis, geen gedoe met verschillende reinigingslotions maar gewoon een doekje om je gezicht mee schoon te maken. Tijdens de vakantie had ik nauwelijks make-up op, dus dan zijn deze doekjes ideaal.

Dagcrème It's My Beautiful Skin Day van Hema: Deze dagcrème gebruik ik thuis ook, en aangezien het een klein potje is was het lekker makkelijk om mee te nemen.


Kleine deodorant: Ik had niet zoveel zin om zo'n grote bus deo mee te nemen, dus koos ik voor dit kleintje. Deze is van Balea wat te koop is in de Duitse DM.

Baby Lips Hydrate van Maybelline: Deze lippenbalsem kreeg ik in een heel leuk pakketje voor mijn verjaardag van een vriendin. Ik besloot om het mee te nemen op vakantie om lekker uit te proberen, en wat is deze fijn! Het werkt echt heel goed en ruikt ook best wel lekker.

Lash Princess mascara van Essence: Ook dit product had ik nog niet eerder gebruikt en nam ik mee om uit te testen. Ik vind het een fijne mascara die zijn werk goed doet.

Mini flesje parfum: Ook nam ik een klein flesje parfum mee, zo'n kleintje die je vaak als tester krijgt. Zelf vind ik dat veel handiger dan met zo'n grote parfumfles te slepen.

Tangle Teezer: Deze fijne haarborstel nam ik ook mee, door het kleine formaat is deze ideaal om mee te nemen op vakantie! Binnenkort komt er een artikel online over dit product!


E-reader: Ik houd heel erg van lezen en dan is een e-reader echt de oplossing. In plaats van te slepen met veel boeken, heb je lekker al je boeken op 1 apparaatje staan. Als je meer wilt weten over mijn e-reader, klik dan op deze link om naar dat artikel te gaan!

Zonnebril: Deze mocht zeker niet ontbreken. In Frankrijk scheen de zon elke dag, dus een zonnebril had je daar zeker wel nodig.


Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten