zondag 23 augustus 2015

Shoplog: Frankrijk & Zweden

Hej hej!

De afgelopen tijd ben ik lekker weg geweest en heb ik natuurlijk ook een aantal dingetjes gekocht. Vandaag laat ik jullie mijn aankopen zien die ik in Frankrijk en Zweden heb gedaan!


Frankrijk
In Frankrijk hadden ze een grote supermarkt die ook kleding, schoenen, boeken en nog veel meer verkocht, namelijk de Super U. Hier heb ik twee kledingstukken gekocht.

Als eerste dit leuke zwarte hemdje. Aan de voorkant zit kant en onderin zit een soort bloesjesstof. Deze was €7,50.

Ook kocht ik dit zwarte broekje. Aangezien het zo warm was in Frankrijk, kon ik nog wel een extra korte broek gebruiken. Deze was €5,-



Zweden
In Zweden ben ik twee keer in de stad Växjö geweest, waar verschillende leuke winkels zijn. Ze hebben er onder andere de H&M, New Yorker, Gina Tricot, Bik Bok en Indiska.

Bij de H&M kocht ik dit leuke gekleurde bloesje zonder mouwen. Ik heb zulke kleuren nog helemaal niet ik mijn kast hangen, en vond de kleurencombinatie erg leuk. Deze was 50 SEK, omgerekend ongeveer €5,-

Bij de Indiska kocht ik dit super leuke kettinkje in de sale voor 49 SEK. Ik heb al best wel veel statement kettingen, maar nog helemaal niet van die schattige kleintjes. Toen ik deze zag vond ik hem gelijk heel erg mooi en heb ik hem meegenomen! Indiska is een hele leuke winkel met allemaal spullen die geïnspireerd zijn op India. Ze hebben kleding, sieraden, schoenen en allemaal leuke mokken, schalen en borden. Bijna alles is lekker vel gekleurd, echt heel leuk. Klik hier om naar de webshop te gaan.

Bij alle winkels was er sale, en ik zag verschillende leuke schoenen. Jammer genoeg waren ze elke keer niet in mijn maat verkrijgbaar. Totdat ik bij de Nilson Shoes naar binnen ging. Hier zag ik deze super vette Converse met de Engelse vlag erop. Ik trok ze aan en ze zaten perfect! Deze waren 400 SEK, omgerekend ongeveer €40,-. Hier ben ik echt heel blij mee, ik loop eigenlijk altijd op All Stars en had er nog geen met een leuk printje.
(Deze schoenen kwamen al eerder voorbij op mijn blog, namelijk in dit artikel!)

Toen ik de Indiska binnen ging samen met mijn broertje, zei hij dat ik nog een verjaardagscadeautje mocht uitzoeken. Toen ik in februari in Zweden was, was hij het namelijk helemaal vergeten en daarom mocht ik nu wat leuks uitzoeken wat hij zou betalen. Ik ging voor deze leuke, blauwe armband. In mijn kast hangen veel blauwe dingen, ik ben dan ook gek op blauw, en daar kan ik dan mooi deze leuke armband mee combineren. Deze armband was 59 SEK.


De laatste dag zijn we nog in het dorpje Karlshamn geweest. Ook hier heb ik weer een paar hele leuke dingetjes gekocht!

Deze leuke laarsjes waren maar 100 SEK (omgerekend ongeveer €10,-), omdat de schoenenwinkel failliet ging. Er was niet zo heel veel meer, maar gelukkig stonden deze gave laarsjes er nog en waren ze ook nog eens in mijn maat. Ik heb ze meteen meegenomen!

Bij deze schoenenwinkel waren alle laarzen 100 SEK en de rest 50 SEK. Ik heb ook deze lekkere, warme pantoffels meegenomen voor 50 SEK (omgerekend ongeveer €5,-). Die kan ik goed gebruiken wanneer het weer wat kouder wordt!

Zoals ik al eerder schreef hadden bijna alle winkels sale. We liepen de winkel Jansens in en daar zag ik deze super leuke kimono. Ik paste hem en vond hem wel apart, zoiets had ik nog niet in mijn kast, en dus nam ik hem mee voor 200 SEK (ongeveer €20,-).


Dit waren mijn aankopen die ik heb gedaan in Frankrijk en Zweden! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien :)

Hejdå!
Xx Carmen

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingetjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik ben ook in Växjö geweest voor het Ek vrouwenvoetbal. Karlshamn ben ik ook paar keer geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik ben ook in Växjö geweest voor het Ek vrouwenvoetbal. Karlshamn ben ik ook paar keer geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige zomerstad is Karlshamn en in Växjö kan je lekker overdekt winkelen als het slecht weer is.
    Leuke dingen heb je gekocht voor weinig geld.
    Indiska is een leuke winkel, ik vind er altijd wel iets, Hebben jullie Indiska ook in Nederland?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ze hebben de Indiska jammer genoeg niet in Nederland, anders had ik er elke maand wel heen willen gaan.

      Verwijderen