zaterdag 29 augustus 2015

My August Favorites

Hej hej!

Het is alweer bijna september, en daarom leek het mij leuk om mijn favorieten van de afgelopen maand te laten zien. Hier komen mijn August Favorites!



Beauty
Babylips Hydrate van Maybelline: Deze lippenbalsem vind ik erg lekker! Het maakt mijn lippen lekker zacht en ik heb bijna geen last meer van velletjes.

Tea Tree olie: Dit product vind ik echt heel erg fijn. Het werkt goed, je kan er veel kanten mee op en het flesje was helemaal niet duur. Binnenkort komt er een artikel online over dit product!

Dove Maximum Protection deodorant: Deze deodorant is geen spuit en ook geen roller, het is meer een soort van crème. Je draait aan de onderkant en dan komt de crème er aan de bovenkant uit. Smeer het voor het slapen gaan op je oksels en de volgende dag ruik je bijna geen vieze geurtjes meer! Echt ideaal wanneer het wat warmer weer is.

Tangle Teezer: Ik ben echt blij dat ik de Tangle Teezer heb gekocht, want ik vind het ontzettend goed en makkelijk werken. Binnenkort komt er een artikel online over dit product!


Drinken
Radler: Dit is echt iets wat ik deze zomer ontdekt heb. Het begon in Frankrijk, waar ik een paar keer Panaché heb gekocht. Panaché is bier met citroenlimonade en met het warme weer was dit een heerlijk drankje. Toen ik weer terug was in Nederland, had ik zin om Radler is uit te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Echt een lekker drankje voor in de zomer!

Ice Tea Limonade van Karvan Cévitam: IJsthee dat je zelf kunt aanmaken, hoe handig is dat?! Echt super handig, je zit niet met zo'n groot pak ijsthee wat snel op moet maar je kan een glas ijsthee maken wanneer je maar wilt.

Citroenlimonade: Citroenlimonade is echt heel erg lekker wanneer het buiten warm is en de zon schijnt. Het is lekker fris, zuur en ook een beetje zoet. Met een ijsklontje erbij is het helemaal goed :)



Eten
Chocoladereep met Japp van Marabou: Toen ik in Zweden was zag ik deze chocoladereep in de winkel liggen en nam ik hem mee. Japp is de Zweedse versie van Mars, het is dus een chocoladereep met stukjes Mars erin! Echt heel erg lekker. Ik heb nog een reep gekocht en die nam ik mee terug naar Nederland.

Simit Sarayi broodje kip: Toen ik in Den Haag was met een vriendin, zei ze dat ze ergens een heel lekker broodje had gegeten. We gingen op zoek en kwamen uiteindelijk bij de goede bakkerij uit. Het is een Turkse bakker die allemaal heerlijke broodjes verkoopt. We kozen allebei om voor het broodje met kip te gaan, en het was echt heerlijk!



TV-series
Pretty Little Liars: De afgelopen maand was deze serie zo spannend! Eindelijk kwamen we te weten wie al die tijd achter de liars aan zat, eindelijk kwamen we erachter wie A is!

Gossip Girl: Ik ben al een tijdje bezig met het kijken van Gossip Girl. Nu ben ik eindelijk aangekomen bij het laatste seizoen! Straks wordt het dus zoeken naar een nieuwe, leuke serie.


Hejdå!
Xx Carmen

4 opmerkingen:

  1. Radler is echt lekker. En ik ben zo benieuwd naar die Tangle Teezer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad. Ik vind de smaak van bier niet zo, maar met een citroensmaakje erbij is het wel heel lekker! De Tangle Teezer is echt fijn, bijna geen pijn met het weghalen van klitten en het borstelt gewoon lekker :)

      Verwijderen
    2. Dan moet ik ook maar eens een Tangle Teezer kopen! Woensdag komt er op mijn blog een artikel online van Liebster Award waarbij ik jou ook nomineer. Geen idee als je mijn blog volgt, dus ik dacht ik meld het maar even! Dan weet je het ;)

      Verwijderen
  2. De babylips zijn inderdaad ontzettend fijn! Leuk dat je ook eten en drinken in je favorieten zet!

    BeantwoordenVerwijderen