dinsdag 11 augustus 2015

New In: Converse All Star

Hej hej!

Ik ben ondertussen weer terug uit Zweden en heb een hele leuke vakantie gehad! Toen ik in Zweden was heb ik een paar keer gewinkeld in verschillende stadjes. In de stad Växjö heb ik super leuke Converse All Stars gekocht die ik vandaag aan jullie wil laten zien!


Ik houd echt van All Stars. Ik vind ze heerlijk zitten en kan er gemakkelijk een dag op lopen. Ook kan ik ze met alles combineren wat erg prettig is. Ik had al een paar zwarte en een paar witte, die je hierboven ziet. De zwarte zijn echt zwart zwart, er zit geen wit randje om. De zwarte heb ik een keer in Zweden gekocht en de witte in Polen.

Aangezien er zoveel sale was in Zweden en de All Stars bij sommige winkel maar de halve prijs waren, besloot ik om nog een paar te kopen. Dit keer ben ik voor een paar met print gegaan, namelijk schoenen met de Engelse vlag!




Ik vind ze echt heel erg leuk! Gelukkig hadden ze nog mijn maat in de winkel, want er was niet veel meer over. Ze staan super leuke met een spijkerbroek, maar ook een witte of zwarte broek past er goed bij of een kort broekje. Wel moet ik uitkijken als ik een broek met print draag of een jurkje of rokje met print.

Ik ben er echt helemaal blij mee en kan niet wachten om ze te gaan dragen! Ik kocht ze voor 400 SEK (omgerekend ongeveer €40,-) bij Nilson Shoes in Växjö.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen: