zaterdag 1 augustus 2015

New In: Stijltang

Hej hej!

Al jaren wil ik een krultang om mijn steile haar een mooie krul te geven. Toen ik een keer bij de kapper was en de kapster mijn haar gestijld had met een stijltang, vond ik dat ook erg mooi staan. De vraag was nu: ga ik voor een krultang of toch voor een stijltang?
Uiteindelijk ben ik een combinatie gaan zoeken, een tang waar je zowel mee kan stijlen als mee kan krullen.

Een paar weken geleden zag ik er eentje in de Kruidvatfolder. Ik heb deze opgezocht op internet om reviews te lezen en filmpjes te kijken. Het leek me een mooi ding en ik heb hem die dag daarna ook meteen gekocht.

Het gaat om de Remington S6500 Sleek & Curl stijltang.

Zoals ik al eerder zei kan je hiermee dus zowel stijlen als krullen, erg handig dus!

Hierboven zijn de specificaties te zien. Je kan de temperatuur instellen van 150 graden tot 230 graden. De opwarming duurt 15 seconden, dit is wel iets overdreven want toen ik hem uitprobeerde duurde het iets langer maar niet super lang. Het zijn lange platen met een ronde afwerking, zodat je ook gemakkelijk krullen met deze stijltang kunt maken. Je kunt hem dichtklappen en vast zetten, zodat je hem handig mee kan nemen in je tas. Ook zit er een hoesje bij waar je de tang in kunt doen.

Hierboven zie je het hoesje. De stijltang kan er in en de kabel met stekker kan je aan de achterkant vast maken met klittenband.

De temperatuur is makkelijk in te stellen door de + en - knop aan de zijkant van het apparaat. Op het scherm is te zien op hoeveel graden hij staat.

De platen hebben dus een ronde afwerking, zoals hierboven te zien is.

Ik heb de stijltang tot nu toe nog maar 1 keer gebruikt, en dat was voor mij ook de allereerste keer dat ik een stijltang in mijn handen had. Ik moet zeggen dat het erg goed ging en dat ik een mooi resultaat kreeg.
Aangezien ik nu op vakantie ben en de stijltang niet meegenomen heb, komt er later nog een soort van review waarin ik schrijf hoe de stijltang mij bevalt en voor en na foto's. Ook moet ik nog even oefenen met zowel het stijlen als het krullen, ik ben namelijk nog echt maar een beginner, haha.

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten