dinsdag 10 november 2015

Dove Maximum Protection

Hej hej!

Vandaag een berichtje over een de Maximum Protection deodorant van Dove.


Dove heeft naast de gewone sprays en rollers ook een crèmeachtige deodorant. Ik heb zelf al twee van deze deo's opgemaakt, en heb laatst weer een nieuwe gekocht. Ik vind ze heel erg fijn werken, bij mij werkt het beter dan een spray of een roller, maar dit is voor iedereen natuurlijk anders.


Zo ziet de deodorant eruit. Dove belooft een maximale bescherming tegen transpiratie. De frisse geur bezorgt de oksels een verfrissende en lichte sensatie, zodat je je de hele dag fris en verzorgd voelt.

Maar hoe werkt deze deodorant? Aan de onderkant zit een draaimechanisme, deze zorgt ervoor dat de crème naar boven wordt geduwd wanneer eraan gedraaid wordt. Als je draait hoor je een click. Op de verpakking staat dat de aanbevolen dosering 2 clicks voor elke oksel is. Ook wordt er aanbevolen om deze deodorant 's avonds voor het slapen aan te brengen, zodat s'nachts de formule in werking kan treden en je de dag erna een maximale bescherming tegen transpiratie hebt. Klink goed! Wel wil ik jullie aanraden om het eerst even te laten opdrogen voordat je je kleren aandoet, dit voorkomt witte vlekken op je kleding.



Zoals ik al eerder schreef vind ik dit een erg fijne deodorant. Het ruikt lekker en doet goed zijn werk. Als je niet van granaatappel houdt, zijn er ook andere geuren verkrijgbaar; the Original en Komkommer & Groene Thee. Deze heb ik allebei ook uitgeprobeerd en ook deze geuren vind ik erg lekker ruiken. Voor ieder wat wils dus.
Eigenlijk gebruik ik deze deo alleen in de zomer wanneer ik meer transpireer door het warme weer, maar je kan het natuurlijk het hele jaar door gebruiken. Ik vind het het prettigst om het aan te brengen in de avond, en dan de ochtend erna nog een beetje deo op te spuiten. Dan ben ik goed beschermt en blijf ik de hele dag fris.

De Dove Maximum Protection is verkrijgbaar bij de drogist en kost €7,99

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten