woensdag 18 november 2015

Nieuwe verslaving: Pinterest

Hej hej!

Ik zal het maar meteen zeggen: Ik heb een nieuwe verslaving en dat is Pinterest.
Een paar maanden geleden maakte ik een account aan op deze site, zodat ik alle leuke dingen op mijn eigen bord kon plaatsen. Nu zit ik bijna elke dag door de site te scrollen op zoek naar lekkere recepten en leuke DIY projecten.

Dit zijn een aantal van mijn borden, heel veel eten haha!

Op dit moment heb ik 28 borden, en echt 20 hiervan gaan over eten, haha! Ik vind het gewoon ontzettend leuk om verschillende lekkere recepten te zoeken en deze op te slaan zodat ik het ooit een keertje kan maken. En er zijn veel lekkere dingen op Pinterest te vinden, echt waar.
Check bijvoorbeeld deze cookies, zien die er niet heerlijk uit! Bron

Nu de kerst eraan komt is het ook super leuk om op Pinterest een kijkje te nemen daar de kerst dingen. Mooie kerststukjes, verschillende kerstbomen van verschillende materialen en natuurlijk kerstrecepten.
Super schattige kerstmannetjes! Bron

Op zoek naar een leuk zelfgemaakt cadeautje? Kijk op Pinterest! Ik heb zelf al verschillende leuke dingen voorbij zien komen. Onder andere van die leuke bakmixen in een glazen pot.
Bron

Ook is het handig om op Pinterest te kijken naar de reizen die je wilt gaan maken. Zo kan je een beetje een beeld krijgen hoe het er in dat land uitziet en welke plaatsen mooi zijn om heen te gaan.
Bron

Zelf doe ik ook veel inspiratie op voor hairstyles. Er zijn echt hele goede, makkelijke en duidelijke uitleggen voor verschillende hairstyles te vinden. Hetzelfde geldt voor outfits, ook hele leuke dingen.
Bron

Ja, ik ben echt verslaafd. Ik kan zo een paar uur achter elkaar lekker neuzen en dingen pinnen. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie mij volgen, https://www.pinterest.com/carmend0695/.

Ben jij ook zo gek op Pinterest? Welke dingen vind jij leuk om op te zoeken?

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten