zondag 29 november 2015

Dagje A'dam & Foodfestival RAI


Hej hej!

Afgelopen donderdag ben ik na school lekker de stad in gegaan. Ik had afgesproken met mijn vriendin Saskia bij Amsterdam Centraal, en daarna gingen we lekker de stad in om te winkelen.

We begonnen bij de Starbucks op het station, waar we allebei de Toffee Nut Latte namen. Erg lekker was deze!
Vervolgens liepen we naar de Kalverstraat. Eerst gingen we de Forever 21 in. Het was gelukkig niet zo druk, zodat we goed konden kijken en niet lang hoefden te wachten voor de kassa. Bij Forever 21 tref je het of je treft het niet, dat heb ik in ieder geval vaak. Dit keer vond ik wel twee leuke truien en die heb ik meegenomen!

Deze trui was €21,- maar toen ik ging afrekenen
was hij nog maar €10,50!

Ik zag deze trui en ik moest gelijk aan Zweden denken,
dus ik nam hem lekker mee voor €19,-

Ook zijn we nog de Body Shop in gegaan om de nieuwe geur Frosted Plum te ruiken, zelf vond ik deze erg lekker. Verder zijn we nog naar de Pull & Bear, H&M, Kruidvat, Urban Outfitters, &Other Stories, de pepernotenwinkel en de Lush geweest.

Rond een uurtje of 16.30 was het tijd om de metro te pakken naar de RAI. Er was namelijk een Foodfestival en daar wouden we graag een kijkje nemen.

Het was een grote hal die helemaal vol stond met allemaal verschillende foodtrucks met terrasjes, echt heel erg leuk! We begonnen met een rondje te lopen zodat we wisten wat er allemaal te eten viel en kochten muntjes.



We begonnen met een bak warme nacho's met gesmolten kaas, salsa en crème fraîche. Heel erg lekker!

Vervolgens gingen we op zoek naar het hoofdgerecht. Na lang zoeken werd dit uiteindelijk kaasfondue van blauwe kaas met turks brood, mmmmm.

Ook hadden we zin in een toetje, het liefst een lekker stuk taart. We gingen voor een stuk Red Velvet en deze was echt heel erg lekker!

Aangezien we nog 1 muntje over hadden, namen we een aardappel twister, een soort van verse chips op een stokje. Ik had dit nog nooit gegeten, maar vond het erg lekker. Soort van naturel chips, maar dan lekker vers en warm

Tot slot namen we onze bekers mee als een aandenken, kijk hoe leuk!

We hebben echt een hele leuke middag en avond gehad en hebben heerlijk gegeten.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Zo'n food festival lijkt me echt leuk! Jammer genoeg is dat nooit bij mij in de buurt hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was de eerste keer dat ik naar een foodfestival ben geweest, maar is zeker een aanrader als je van lekker eten houdt!

      Verwijderen