zaterdag 14 november 2015

My Morning Routine

Hej hej!

Laatst schreef ik een berichtje over My Night Routine, en het leek me wel leuk om er ook eentje te schrijven over My Morning Routine!

Ik heb eigenlijk twee verschillende ochtend routines; eentje voor doordeweeks en eentje voor in het weekend of als ik vrij ben van school.

Doordeweeks moet ik meestal rond een uur of 6.30 - 7.00 opstaan. Ik begin met mijn gezicht te wassen, zodat ik meteen fris ben en wakker wordt. De avond van tevoren leg ik mijn kleren alvast klaar, anders ben ik daar in de ochtend een uur mee bezig en daar heb ik geen tijd voor, haha.
Ik kleed me aan en doe mijn haar, pak mijn tas (die heb ik meestal ook al de avond van tevoren ingepakt) en ga naar beneden. Hier pak ik eerst eten en drinken wat ik meeneem en stop dit in mijn tas. Ook smeer ik boterhammen om mee te nemen.
Dan is het tijd om te ontbijten. Meestal neem ik een kopje thee en twee boterhammen, maar soms als ik niet zo'n honger heb of gewoon geen zin heb ik brood neem ik yoghurt met muesli of crackers of een beschuitje.


Na het ontbijt is het tijd om tanden te poetsen en make-up op te doen. Op dit moment gebruik ik de volgende producten:
- Hema Dagcrème It's My Beautiful Skin Day
- Tea Tree Olie van de DM Duitsland
- BB-Cream Miracle Skin Perfection van Garnier (Combination to oily skin)
- Stay All Day Concealer van Essence
- All About Matt Fixing Compact Powder van Essence
- Lash Princess Falsh Lash Effect Mascara van Essence
- Zwart oogpotlood van Primark


Als ik wat later begin en wat meer tijd over heb, doe ik soms ook oogschaduw, eyeliner en lippenstift op. Ik gebruik eerst de oogschaduwbasis I Love Stage van Essence. Dan gebruik ik of het Sun Club pallet van Essence, of het Absolute Nude pallet van Catrice. Voor de eyeliner gebruik ik de High Definition Eyeliner van NYC of een zwart oogpotlood van Primark. Als lipstick gebruik ik Ultimate Color 250 Matt About Pink van Catrice of 07 Natural Beauty van Essence.

Daarna is het tijd om mij jas aan te doen en op de fiets te stappen of naar de bus te lopen.


Dan over naar de ochtendroutine in het weekend. In het weekend kan ik meestal lekker uitslapen en dat doe ik dan ook. Soms ben ik alsnog best wel vroeg wakker, maar dan blijf ik lekker in mijn bedje liggen lezen.
In het weekend hoef ik eigenlijk niet de deur uit, en daarom doe ik ook bijna nooit make-up op. Als ik moet werken doe ik alleen wat mascara en eyeliner op.
Ik ontbijt wat uitgebreider met geroosterd brood en op zondag een gekookt eitje. Soms bakken we zelfs American Pancakes op zondag, yummy!
Meestal doe ik een lekkere warme trui aan en een lekker zittende broek, mijn haar doe ik meestal in een knotje.

Dit was mijn ochtend routine!

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Ik gebruik precies diezelfde BB cream en concealer, toevallig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha grappig! Maar ze zijn allebei ook echt super fijn vind ik :)

      Verwijderen