vrijdag 6 november 2015

My Autumn Essentials

Hej hej!

Het is alweer herfst, het seizoen waarbij de bladeren prachtige kleuren krijgen. Het leek mij leuk om vandaag mijn Autumn Essentials, oftewel de spulletjes die ik gebruik in de herfst te laten zien.


Douchegel Lavendel "Pure Ontspanning" van Kneipp
Deze douchegel geeft me een lekker ontspannen gevoel wanneer ik een stressvolle dag heb gehad. Ook vind ik de geur lekker kruidig, perfect voor deze tijd van het jaar!

Nachtcrème It's My Beautiful Skin Day van Hema
Sinds kort ben ik voor het eerst een nachtcrème gaan gebruiken, en dit bevalt me prima! Nu het wat kouder weer wordt krijg ik vaker last van een wat droge huid, met deze nachtcrème blijft de huid van mijn gezicht lekker zacht en gehydrateerd.

Labello Classic Care
Ook mijn lippen worden wat sneller droog. Hier heb ik minder tot geen last meer van nu ik elke avond mijn lippen insmeer met Labello.

Donkere en glitter nagellak
Nu het steeds eerder donker wordt, vind ik het wel toepasselijk om op mijn nagels een donker kleurtje te dragen. Mijn favorieten op dit moment zijn donkerblauw, donkerrood, en glitterlakjes.

Body Butter van the Body Shop
Ik heb een paar body butters in mijn collectie, en deze gebruik ik nu steeds meer. Ik vind het zelf heel fijn om 's avonds voor het slapen gaan lekker mijn handen in te smeren met een body butter. Mijn favorieten zijn op dit moment Wilde Argan Olie en Geglazuurde Appeltjes (kerstcollectie vorig jaar).

Kaarsen
Ook is het weer tijd om kaarsjes aan te steken, dat vind ik altijd zo knus en gezellig!

Sloffen
Ik heb snel last van koude voeten, maar met deze sloffen blijven mijn voetjes heerlijk warm.

Fuffy vesten
De fluffy vesten en truien worden weer uit de kast gehaald. Heerlijk om helemaal weg te kruipen in een heerlijk zacht, warm vest (of trui).

Thee
Thee drinkt ik eigenlijk het hele jaar door, maar in de koudere maanden kan ik meerdere koppen op een dag drinken. Heerlijk warm en met verschillende lekkere smaakjes.


Dat waren mijn Autumn Essentials! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. Ik ben heel benieuwd naar jouw essential voor de herfst, dus laat gerust een reactie achter!

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten