maandag 2 november 2015

Series Tag

Hej hej!

Het leek me wel weer eens leuk om een tag in te vullen. Deze keer gaat de tag over series, ik ben gek op series en daarom leek het me ook super leuk om deze tag in te vullen. Here we go!


Wat was de eerste serie die je volgde?
Lastig! Ik heb de laatste tijd zoveel series gevolgd, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat de allereerste serie was die ik volgde. Het zou heel goed kunnen dat het Glee of Vampire Diaries is. Glee vond ik vooral heel erg leuk omdat er zulke leuke liedjes voorbij kwamen. Vampire Diaries vond ik vooral leuk omdat het over vampieren gaat. In die tijd was ik echt helemaal fan van Twilight, en toen er een serie over vampiers kwam moest ik die natuurlijk meteen kijken!

Wat is je favoriete serie ooit?
Pretty Little Liars. Ik vind dit gewoon zo'n goede, spannende serie dat ik telkens weer kippenvel krijg als ik het kijk.


Wat is je favoriete koppel uit een tv serie?
Ik vind Toby en Spencer uit Pretty Little Liars erg leuk, maar ook Blair en Chuck uit Gossip Girl.

Met welk personage zou je wel eens op date willen?
Goeie vraag! Ik denk dat ik dan toch ga voor Stefan en Damon uit de Vampire diaries.

Welke serie(s) volg je op dit moment?
Op dit moment volg in de Zweedse serie Bron, Pretty Little Liars, Grimm, the Walking Dead,  Teen Wolf, Under the Dome, CSI en CSI Cyber.


Van welke afgelopen serie mogen ze nog wel een vervolg maken?
Zelf vond ik de series Twisted, the Nine Lives of Cloe King en the Secret Circle wel leuk, maar jammer genoeg bleef het maar bij één seizoen. Dan had ik net het hele seizoen gekeken en eindigde het best wel spannend, maar kwam er geen vervolg omdat de serie door te weinig mensen bekeken werd. Best wel jammer.

Welke serie wil je nog graag zien?
Ik zou nog heel graag the Game of Thrones willen zien, ik lees hier altijd super goede dingen over en ben er erg benieuwd naar. Ook zou ik graag Breaking Bad willen zien, hier heb ik ook goede dingen over gehoord.


Heb je al eens een serie of afleveringen herbekeken?
Eigenlijk best wel vaak. Ik keek verschillende series te gelijk, en als ik geen tijd had keek ik niks. Toen ik daarna de serie weer wilde oppakken, wist ik niet meer waar ik gebleven was en heb ik dus meerdere afleveringen opnieuw bekeken haha.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
The Vampire Diaries heb ik echt een hele lange tijd gevolgd, maar ik vond het steeds minder worden. Op een gegeven moment ben ik er mee gestopt, omdat ik ook zoveel andere leuke series aan het kijken was. Op zich zou ik the Vampire Diaries best wel weer willen oppakken om te kijken of ik het nu toch wel weer leuk vindt, maar ook nu heb ik al zoveel verschillende series die ik volg dat ik er nog geen tijd voor heb gehad.


Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Aan de ene kant lijkt het me echt super vet om A uit Pretty Little Liars te zijn, maar aan de andere kant zou ik zoiets nooit kunnen doen. Ook zou ik wel willen ervaren hoe het is om een vampier te zijn voor een dagje, dus voor een dagje Elena uit the Vampire Diaries zijn. Hetzelfde geldt voor Scott uit Teen Wolf, om te ervaren hoe het is om een weerwolf te zijn.

Welke serie heb je helemaal van het begin tot het eind bekeken?
Gossip Girl, de rest van de series zijn nog steeds bezig.



Dit was de series tag! Ik vond hem erg leuk om in te vullen en jullie mogen hem gerust overnemen.

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten