zondag 10 januari 2016

Frosted Plum Feel Good Tin - the Body Shop

Hej hej!

Afgelopen december had the body Shop een hele leuke actie op Facebook. Elke dag gaven ze een aantal producten weg, een soort adventskalender.
Zelf houd ik echt heel erg van de producten van the Body Shop en deed ik lekker elke dag mee aan hun actie. Ik dacht: Misschien win ik ook een keertje, het is het proberen waard!
En dat was het zeker, want ik heb wat leuks gewonnen!



Tadaa! Ik kreeg de Frosted Plum Feel Good Tin opgestuurd, met nog drie extra producten!
De Feel Good Tin is in de vorm van een appel, heel erg leuk! In de appel zitten vier producten:
- Shower Gel 60 ml
- Shimmer Lotion 60 ml
- Sugar Scrub 50 ml
- Body Butter 50 ml


De geur van deze lijn vind ik zelf erg lekker, zoet, zacht en warm. De producten die in de appel zitten komen allemaal goed van pas!

Ik wist al dat ik de Feel Good Tin had gewonnen, maar toen ik het pakket open maakte zag ik dat er nog drie producten in zaten!
- Frosted Plum Body Butter 200 ml
- Frosted Plum Shimmer Mist 100 ml
- Color Crush Nails Silver Sequins


Dit waren de mooie, lekkere, leuke producten van the Body Shop! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen: