woensdag 6 januari 2016

Shoplog Primark december 2015

Hej hej!

In de kerstvakantie ben ik gezellig met mijn moeder naar de Primark in Hoofddorp geweest. Er hingen dit keer veel leuke dingen, en ik kwam daarom ook met een volle tas thuis!

Dit vest vond ik er erg leuk uitzien met het printje. Ik had nog niet zoiets in mijn kast hangen, ook houd ik van lekkere warme vesten en dus ging deze mee! Dit vest koste maar €9,-.

Ik zag dit jasje hangen en vond het gelijk leuk. Zelf heb ik maar een paar jasjes, maar ik wilde graag nog een paar jasjes erbij. Dit blauwe jasje nam ik mee voor €9,-.

Primark had dit keer veel leuke bloesjes hangen. Ik nam een rode met blauw en witte bloes mee en ook een zwarte met wit. De rode koste €13,- en de zwarte €9,-.

Deze schoenen vond ik erg leuk om met de kerst aan te doen. Een mooi zwart laarsje met hak en een paar glittertjes op de achterkant en zijkant. Deze laarsjes nam ik mee voor maar €9,-.




Ook nam ik een paar basic dingen mee:
- 3 pack panty's €4,-
- Thermolegging €4,-
- Grijze skinny jeans €8,-
- Thermosokken €3,-
- Ketting €2,-
- Goud met zwarte oorbellen €1,-
- Basic wit en basic blauw hemdje €2,80 per stuk
- Van die rubberen elastiekjes voor in je haar (wilde ik graag een keer uitproberen) €2,-
- Zwarte riem €0,50
- Zilveren oorbellen €1,-
- Roze lippenstift €1,50
- Zwarte ketting €2,-
- Make-up sponge (wilde ik ook graag een keer uitproberen) €2,-

Dat waren mijn aankopen! Best wel veel als je alles zo op de foto's ziet, maar de meeste dingen had ik echt nodig. Ook waren er veel dingen die ik in de sale had gekocht :)

Hejdå!
Xx Carmen

6 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Ik moet echt nodig weer naar de Primark maar ik wacht tot de winkel in Groningen open gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je! Vond hem zelf ook erg leuk en zeker voor dat prijsje. Heb hem nu een aantal keer aan gehad en hij is zo lekker warm! :)

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, daar ging wat mis. Je reactie is per ongeluk verwijderd.. Je schreef dat je vooral de bloesjes erg leuk vindt. Dat geldt ook zeker voor mij, toen ik ze zag heb ik ze meteen in de tas gegooid. Eigenlijk wil ik snel weer een keer naar Primark om nog een paar bloesjes in een andere kleur te halen, want ik vind ze zo leuk en ze zitten ook mooi en lekker :)

      Verwijderen