dinsdag 26 januari 2016

Hema Nachtcrème

Hej hej!

Vandaag wil het hebben over de nachtcrème die ik bij elke dag gebruik. Deze crème komt uit de huidverzorgingslijn It's My Beautiful Skin Day van de Hema. Deze serie is speciaal geschikt voor alle huidtypes en is bedoeld om de huid te verfrissen en te beschermen. De It's My Beautiful Skin Day lijn bevat de volgende producten:
- een dagcrème
- een nachtcrème
- een serum
- een gezichtscleanser
Zelf heb ik geen ervaring met het serum en de cleanser, maar de dagcrème heb ik nu al iets van een jaar in gebruik en de nachtcrème sinds oktober.


Dit is de eerst nachtcrème die ik gebruik, en ik ben er best wel tevreden mee! Helemaal in deze koude wintermaanden is het fijn om lekker elke avond je gezicht te hydrateren.



De nachtcrème van Hema maakt mijn gezicht heerlijk zacht. Qua textuur vind ik het een beetje lijken op aftersun. In het begin vond ik het een beetje een rare textuur, maar het trekt eigenlijk best wel snel in en geeft een heerlijk verzorgend gevoel. Ik smeer het voor het slapen gaan op mijn gezicht en laat het een beetje intrekken. De volgende ochtend wordt ik wakker met een heerlijk zachte huid. Wel was ik mijn gezicht meteen als ik opsta, zodat mijn huid weer fris en schoon is.



Deze nachtcrème zit in een potje van 50 ml en is te koop bij de Hema voor €3,-.

Ik ben tevreden met deze nachtcrème, dus zoek je een fijne nachtcrème voor een klein prijsje zal ik zeker even bij de Hema gaan kijken!

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen: