donderdag 14 januari 2016

New In: Etos Parfum

Hej hej!

Toen ik bij het Allerhande Kerstfestival was, stond Etos er ook met de nieuwe lijn Botanical Boost en de nieuwe geurtjes. Ik was erg benieuwd en heb de verschillende geurtjes geroken. Dreamy Garden was echt mijn favoriet, en ik nam me voor om deze dan ook te kopen in het nieuwe jaar.


Dreamy Garden zit in een gezellige, vrolijke verpakking. Het doet me meteen denken aan een tropisch regenwoud met verschillende mooie vogels en planten.
De flacon is simpel, maar strak en modern. De dop heeft rechte hoeken, terwijl de flacon zelf afgeronde hoeken heeft. Dit vind ik persoonlijk erg leuk gedaan. Het geeft het parfum een wat chiquere uitstraling.
Elk parfum heeft zijn eigen kleur, Dreamy Garden is groen wat goed bij de naam past en een frisse uitstraling geeft.


Dreamy Garden is een frisse, lichte geur. Het doet me denken aan de lente of zomer, zittend in de tuin met de bloesemgeuren om me heen. Het ruikt lekker naar de buitenlucht, maar dan met een bloemengeurtje erdoor heen.

De volgende ingrediënten zitten in Dreamy Garden:
Topnoten: appelbloesem, sinaasappel, pruim en klimopblaadjes
Hartnoten: heliotroop, violetblaadjes, narcis, neroli, ylang, jasmijn, waterlelie
Basisnoten: musk, patchouli, sandelhout

Zelf vind ik Dreamy Garden een echte vrouwengeur voor overdag, omdat het zo licht en fris is.

Dit flesje bevat 50 ml en is voor €9,99 te koop bij Etos.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar deze geur, ik hou wel van tropische geuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet zozeer een echte tropische geur, meer een frisse bloemengeur. Ik zal als ik jou was zeker even in de winkel gaan ruiken!

      Verwijderen