maandag 18 januari 2016

Tag: 15 dingen die niemand vraagt

Hej hej!

Laatst kwam ik een grappige tag tegen bij Saspiration, namelijk de '15 dingen die niemand vraagt' tag. Het leek me wel leuk om deze in te vullen, dus here we go!

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Mijn kledingkast heeft geen deuren, haha. In heb gewoon een open kast, lades en een kledingrek.

2. Neem je mini flesjes shampoo, douchegel etc. mee uit hotels?
Meestal wel. Ik vind het altijd een leuk aandenken om mee te nemen. Als ik het dan thuis gebruik moet ik altijd terugdenken aan dat hotel en die vakantie.

3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Eh, nee... Waarom zou ik? Ik weet wel dat bijv. in Zweden de "Pas op voor elanden"-borden gestolen worden. Zelf vind ik ze ook wel mooi, maar waar zou je dat op moeten hangen?


4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja! Helemaal nu de tentamenweken er weer aan komen vind ik het super handig om lijstjes te maken. Op deze manier houd ik alles overzichtelijk, weet ik nog wat ik moet doen en kan ik dingen afstrepen als het gedaan is.

5. Heb je sproeten?
Ja. Helemaal in de zomer, dan zit mijn gezicht bijna helemaal onder.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Jup... Vroeger tijdens de kampeervakanties in Zweden heb ik dat wel eens gedaan ja...

7. Hoe groot is jouw bed?
Gewoon een normaal eenpersoons bed

8. Ben je lui?
Soms kan ik echt heel erg lui zijn, dat is meestal in het weekend. Dan wil ik eigenlijk alleen maar de hele dag in mijn pyjama series en films kijken.



9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ja, de tentamens. Ik moet nog zoveel leren en maken, ik word er gek van! Maarja, alles om mooie cijfers te halen en over te gaan naar het volgende jaar.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Kauwen niet echt, meer tegen me lippen of tanden houden. Vroeger kauwde ik volgens mij wel vaak op potloden.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Jaaaa! In Nederland heb ik bij de scouting gezeten, bij de kabouters en de gidsen. In Zweden ben ik zelf scoutingleidster geweest.

12. Kijk je nog wel eens naar een tekenfilm?
Ja hoor. Ik heb laatst nog Dispicable Me gezien en die vond ik erg leuk. Ook ben ik benieuwd naar de nieuwe film van Finding Nemo; namelijk Finding Dory.


13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nu doe ik dat niet meer, maar ik herinner me dat ik dat vroeger wel altijd deed. Dan wist ik ook hoeveel treden bijvoorbeeld de trap naar boven had, zo vaak had ik ze geteld.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Nee nooit, ik dans alleen met muziek.

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet meten?
Ja volgens mij wel...


Dit waren de 15 vragen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten