donderdag 16 juni 2016

Bloginsider: Veracamilla en L'Oréal | deel 1

Hej hej!

Laatst had ik me aangemeld voor de bloginsideractie van Vera Camilla en L'Oréal Paris. Ik kreeg een mailtje dat ik mee mag doen en een paar dagen later ontving ik het pakketje met de uit te testen producten!

L'Oréal Paris heeft een nieuwe haarverzorgingslijn in het assortiment, namelijk de Elvive Extraordinary Clay. In deze producten zitten drie verschillende soorten klei die bedoelt zijn om je haar een detox te geven.
De volgende drie soorten klei zitten in deze producten:
- Argile: een groene klei die de haarwortels reinigt
- montmorilloniet: een blauwe klei die tot in de haarpunten hydrateert
- Kaoliniet: een witte klei die het haar verfrist en revitaliseert


De nieuwe haarverzorgingslijn bestaat uit een shampoo, conditioner en een droogshampoo. Deze drie producten heb ik ook ontvangen in het pakket.
Op het eerste gezicht zien de producten er leuk en vrolijk uit, ik vind de kleur goed bij deze lijn met klei passen. Het zijn producten voor normaal haar, dat neigt vet te worden. Er zitten geen siliconen in de producten.

De shampoo: belooft het haar tot 72 uur na de wasbeurt nog luchtig en fris te houden. De lengtes worden gehydrateerd waardoor je soepel haar krijgt tot in de puntjes. Ook zal het haar een gezonde glans krijgen.

De conditioner: belooft het haar tot 72 uur te hydrateren, waardoor je soepel haar krijgt tot in de puntjes. Ook zorgt het voor de perfecte ontwarring, zonder het haar te verzwaren. Het geeft het haar een gezonde glans.

De droogshampoo: belooft het haar schoon te maken en een luchtigheid te geven zonder het haar nat te maken. De formule absorbeert in 2 minuten het overschot aan talg, voor fris, luchtig haar zonder een zichtbare waas.

Ik ben uitgedaagd om de producten uit deze nieuwe haarverzorgingslijn voor 5 weken uit te proberen. Hierbij zal ik meerdere opdrachten moeten maken, zoals bijvoorbeeld mijn ervaring met deze producten delen, een good hair day selfie delen en het delen van een kapsel/haarstijl. Ik ga de uitdaging aan!
Vanochtend heb ik de shampoo en de conditioner voor het eerst gebruikt. Mijn eerste indruk is goed! De shampoo ruikt lekker en maakt mijn haar heerlijk schoon en fris. De conditioner heeft een wat dikkere substantie en maakt mijn haar heerlijk zacht en glanzend.
Over een paar weken zal ik mijn ervaringen met deze producten hier op mijn blog delen :)

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel erg benieuwd! Het klinkt namelijk veelbelovend :) Ik gebruik nu altijd de lichtroze verdie van loreal!

    BeantwoordenVerwijderen