maandag 6 juni 2016

Duka thermosfles

Hej hej!

Voor mijn verjaardag kreeg ik een thermosfles van het merk Duka. Nu ik deze fles een paar weken in gebruik heb wil ik jullie er graag wat meer over vertellen.


Op de verpakking staat een blauwe thermosfles, jammer genoeg hadden ze deze kleur niet meer in de winkel. Ik heb een beige/bruine kleur gehad voor mijn verjaardag, ook erg mooi!
De thermosfles heeft een modern, simpel maar mooi design. Het pakt lekker vast doordat er zo'n rubber laagje over de thermosfles heen zit. Ook kan je het aan het lusje boven op de dop vastpakken. De thermosfles gaat open door te draaien aan de draaidop. De opening vind ik wat aan de grote kant, helemaal als je hieruit moet drinken. Wel is het makkelijk om hier je drankje in te schenken, of bijvoorbeeld heet water inschenken en een theezakje erin hangen.


Ik heb deze thermosfles een aantal keren gebruikt en ik ben erg tevreden! Mijn drankje blijft lekker lang warm, soms is het zelfs zo heet dat ik het eerst even moet laten afkoelen. De fles lekt niet (gelukkig maar) en past gemakkelijk in mijn tas. De grootte is precies goed, ik denk dat er ongeveer twee kopjes in kunnen.
Ook heb ik een aantal keer een koel drankje uit de koelkast in de thermoskan gedaan om het zo lang mogelijk koel te houden. Dit werkte ook erg goed, ik had een heerlijk koud drankje.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat eigenlijk toch handig! Hij ziet er trouwens ook leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Zeker voor in de winter vind het fijn om deze thermosfles mee te nemen met thee of koffie erin om mezelf lekker warm te houden :)

      Verwijderen