donderdag 2 juni 2016

Food Soul Festival | Noordwijk

Hej hej!

Afgelopen zondag ging ik een kijkje nemen bij het Food Soul Festival in Noordwijk. Verschillende foodtrucks op de boulevard van Noordwijk, 1 groot openlucht restaurant dus!

Het festival was rondom de vuurtoren en er waren ongeveer 15 foodtrucks aanwezig. Niet heel veel, maar wel veel verschillende gerechten. De toegang was gratis, wat ook wel erg fijn is!
Eerst moest je muntjes kopen, bij dit festival kon je namelijk alleen met muntjes betalen. 1 muntje was €1,25.
Vervolgens ben ik lekker gaan rondkijken bij de verschillende foodtrucks om te zien wat ik voor lekkers zou gaan eten.



Uiteindelijk koos ik voor een cheeseburger, namelijk de Classic Cheese bij de Foodtruck The Bief Chief. De cheeseburger koste 7 munten, wat omgerekend dus €8,75 is. Eerlijk gezegd vind ik dit best wel duur voor een hamburger, maar hij was wel echt ontzettend lekker en vers gemaakt.

Als drankje nam ik een ijskoffie bij de foodtruck YOOS, voor 3 munten (omgerekend dus €3,75. De ijskoffie was echt ontzettend lekker! Heel romig en met een heerlijke koffiesmaak.
Het festival was klein, maar ik ben toch blij dat ik er even een kijkje heb genomen. Na het eten van de hamburger heb ik ook nog lekker een wandeling gemaakt over het strand en gezellig bij een strandpaviljoen nog wat gedronken.
Het was een gezellige en lekkere middag!

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad jammer dat eten vaak zo duur is op een festival! Gelukkig was het wel heel lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het kost natuurlijk ook wat om daar te mogen staan. Voor een paar keer is het wel leuk om op een foodfestival verschillende lekkere gerechtjes te proberen!

      Verwijderen