woensdag 28 september 2016

30 Day Blog Challenge NL | deel 2

Hej hej!

Vorige week konden jullie al het eerste deel van de #30DayBlogChallengeNL lezen. Het eerste deel ging over mijn blognaam, waarom ik deze blognaam heb gekozen en hoe ik er op gekomen ben.
Vandaag ga ik verder met #2: Mijn favoriete quotes!

Bron

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een levensmotto heb of quotes die altijd in mijn gedachten zitten. Wel vind ik het leuk om quotes op internet te zoeken en degene die bij mij passen in een fotolijstje te doen of op instagram te delen.

Quote 1:
Bron
Deze quote kwam ik laatst tegen en ik vind hem echt ontzettend leuk! Ten eerste houd ik heel erg van ananas, maar ook de boodschap in deze quote vind ik erg mooi.  If you can be anything you want, be a pineapple ;)

Quote 2:
Bron
Dit is mijn nieuwe levensmotto! I love cake, dus dit is wel het excuus om elke dag een stukje taart te eten, haha. Taart, ik houd zowel van het eten van taart als het bakken ervan.

Quote 3:
Bron 
Iets anders waar ik heel erg van houd is reizen, dus deze quote past ook perfect bij mij. Ik ben nog niet overal geweest, maar het staat op mijn lijstje! Een wereldreis lijkt me echt heel erg gaaf om te maken, maar op vakantie gaan naar verschillende landen vind ik ook ontzettend leuk.

Quote 4:
Bron
Dit is niet echt een quote, maar wel goed om aan te denken wanneer iets niet lukt of iets niet gaat zoals je wilt dat het gaat. Probeer gewoon door te zetten totdat het lukt, dan kom je er uiteindelijk wel!

Quote 5:
Bron
Tot slot deze quote, lekker positief blijven! Lach vaak, denk positief en droom groot. Goed om in je achterhoofd te houden!

Dit waren mijn favoriete quotes van dit moment. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat is jouw favoriete quote?

Hejdå!
Xx Carmen

PS. Dit is alweer het 200ste bericht op Carmen's Story!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten