donderdag 29 oktober 2015

Turkey 2015

Hej hej!

Vorige week was ik lekker een weekje op vakantie in Turkije. Dit doen we eigenlijk elk jaar met de hele familie, en ook dit jaar was het weer super leuk en gezellig.

Vorig jaar schreef ik al een berichtje over in welk hotel we verbleven en wat er allemaal te doen is. Dit jaar gingen we weer naar hetzelfde hotel, namelijk Limak Arcadia in Belek.
Klik hier om naar het bericht van vorig jaar te gaan.

Ook dit jaar bestond de vakantie het meeste uit eten, zwemmen, zonnen, drinken, activiteiten doen en shows kijken. Een echte relax vakantie al zeg ik het zelf.

De eerste paar dagen was het echt heel erg lekker weer, rond de 30 graden! Jammer genoeg was het de laatste 2 dagen slecht weer. Overdag was het bewolkt en stond er veel wind, s'avonds regende en onweerde het. Ondanks het slechtere weer heb ik het wel weer heel erg naar mijn zin gehad. Één keer was er kookles, hier leerden we hoe je een speciaal Turks zoet hapje kunt maken. Ook heb ik een keer mee gedaan met darten en heb ik bijna elke dag geschoten met een luchtgeweer. Ik heb zelfs een diploma gewonnen bij het schieten, haha! Op de wat slechtere dagen heb ik minigolf gespeeld en beach volleybal gedaan, genoeg te doen dus!

Uitzicht vanaf ons balkon

Zwembad by night

Vaak maken de schoonmaaksters je bed heel mooi op, hierboven zie je een zwaan gemaakt met een handdoek

Bij het Italiaanse restaurant. Heel erg lekker :)

Het zwembad waar wij elke dag lagen (dit is al aan het einde van de vakantie, veel bewolking) 

Ook gelopen naar Belek City, het dorp wat op ongeveer 15 minuten lopen van het hotel ligt

Ik heb het weer ontzettend naar mijn zin gehad in hotel Limak Arcadia en wil nu alweer terug, haha. Het wordt weer even wennen aan het koude Nederlandse weer en om het echte leven weer op te pakken. Na een weekje helemaal niks doen, alleen maar eten, zwemmen, drinken en luieren, is het weer even wennen om elke dag in de boeken te zitten en te leren voor tentamens. Ik wil sowieso volgend jaar weer naar Turkije, ik heb het gewoon altijd zo naar mijn zin daar!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en om te foto's te zien. Ik ga nu twee weken met mijn hoofd in de boeken zitten om te leren voor mijn tentamens...

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten