zondag 13 september 2015

The Original Tangle Teezer

Hej hej!

Toen ik in Oberhausen was, heb ik in de Duitse DM een Original TangleTeezer gekocht. Dit is alweer een paar maanden geleden. Klik hier om naar het artikel van de DM shoplog te gaan. De afgelopen maanden heb ik deze haarborstel gebruikt, en vandaag wil ik jullie er wat meer over vertellen!



De Tangle Teezer, wie kent hem niet? De plastic haarborstel met plastic pinnetjes, klein van stuk en verschillende leuke kleurtjes. De Tangle Teezer belooft om klitten uit het haar te halen, zonder dat het pijn doet. Het is geschikt voor elk soort haar en kan ook gebruikt worden op nat haar. Doordat je haar minder snel breekt als je deze borstel gebruikt, wordt je haar voller en langer.
Ik heb hem nu een paar maanden in gebruik, en ik ben helemaal om!


In het begin was het heel erg wennen. Ik was altijd gewent om een borstel met een handvat te gebruiken, en ineens heb je de hele borstel in je hand. Hij ligt lekker in de hand en is precies groot genoeg. Ook is hij lekker licht, wat zeker ook een voordeel is als je op vakantie gaat. Het borstelen gaat hartstikke goed. Ik heb klitten, maar met deze borstel haal ik ze er zo uit zonder dat het heel erg veel pijn doet. Het borstelt goed, snel, makkelijk en vrijwel pijnloos.

Ja, ik ben er enthousiast over! Het enige nadeel vind ik de prijs, ik vind dat deze borstel best wel duur is terwijl het eigenlijk gewoon een stuk plastic is. Je moet er dus wel wat geld voor over hebben, maar dan heb je wel een goed product!


De Tangle Teezer is bij verschillende webshops te koop. Zelf heb ik hem gekocht bij de Duitse DM voor €14,95. Kijk voor meer info op de site van de originele Tangle Teezer.

Hejdå!
Xx Carmen

4 opmerkingen:

  1. Oeeh ik gebruik mijn Tangle Teezer al meer dan een jaar, wat een geweldig ding is dat toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik heb 'm ook! Inderdaad even wennen aan het begin, maar hij is geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na een tijdje raakt je er wel aan gewend en dan is ie echt heel fijn inderdaad :)

      Verwijderen