maandag 28 september 2015

New In: Q&A a Day: 5-Year Journal - Potter Style

Hej hej!

Laatst was ik een beetje aan het rondneuzen op verschillende webwinkels, ik was namelijk op zoek naar een goede laptoptas voor dit schooljaar. Uiteindelijk vond ik er eentje bij Bol.com en ik legde het in mijn winkelmandje. Er stond dat ik nog €5,- had te gaan totdat het gratis verzonden zou worden. Ik had geen zin om verzendkosten te betalen, en ging op zoek naar iets leuks om er nog bij te kopen.
Mijn oog viel op dit leuke boek. Vandaag vertel ik jullie er meer over!


Dit is dan het boek Q&A a Day: 5-Year Journal, oftewel een dagboek met vragen wat je vijf jaar bijhoudt. Ik heb vroeger wel eens een dagboek gehad, maar daar deed ik niet veel mee. Wel houd ik heel erg van schrijven, en daarom leek mij dit dagboek met vragen erg leuk. Ook sprak het me aan dat je er vijf jaar mee kunt doen en het lijkt me erg leuk om straks over vijf jaar alle antwoorden op de verschillende vragen terug te gaan lezen!


Zoals je op de achterkant van het boek kunt lezen worden er elk jaar 365 vragen gesteld, en dit vijf jaar lang. Uiteindelijk zal je dus 1825 antwoorden moeten geven. Dat klinkt erg veel, het lijkt me ook nog best wel lastig om elke dag een antwoord op te schijven, maar ik ga mijn best doen!

De vormgeving van dit boek vind ik echt heel erg leuk. Het is een heel klein, compact boekje, ongeveer even groot als je hand. Het is van een soort karton gemaakt, wat het een wat versleten/vintage uitstraling geeft. Aan de zijkant zijn de bladzijden goud, wat weer erg goed past bij de rest van het boek.


De vragen verschillen van dag per dag. Soms zijn het van die echte doordenk vragen, zoals "wat is jouw missie?", maar soms zijn het ook van die simpele vragen als "wat heb je deze dag gegeten?" of "wanneer heb je voor het laatst gezwommen?". Deze afwisseling vind ik erg fijn.




Ik ben nog niet begonnen met het antwoorden van de vragen. Eigenlijk was het de bedoeling om 1 september meteen te beginnen, maar dat was de eerste schoolweek en ik ben het helemaal vergeten. Nu zit ik te denken om 1 oktober te beginnen, of gewoon te wachten tot het nieuwe jaar begint zodat ik lekker op de eerste bladzijde bij 1 januari kan beginnen!

Dit boek is nu voor €13,99 te koop bij Bol.com

Hejdå!
Xx Carmen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten