maandag 19 oktober 2015

Dingen die ik nog een keer wil uitproberen

Hej hej!

Vandaag een berichtje waarin ik de dingen opsom die ik graag nog een keer wil uitproberen. Denk aan eten en drinken, restaurants en beauty producten!

Eten
- Tony's Chocolonely
Ik heb nog nooit een reep chocolade van Tony's Chocolonely gegeten, maar telkens als ik ze zie liggen in de supermarkt ben ik zo benieuwd hoe ze zouden smaken. Er zijn zoveel soorten en sommige smaken lijken me echt heel aparts maar daarom juist leuk om te proberen. Het nadeel vind ik dat de repen best wel duur zijn, dan koop ik toch eerder gewoon een reep van het huismerk of van bijv. Milka.

- Ben & Jerry's
Een paar jaar geleden heb ik voor het eerst Ben & Jerry's gegeten. Dit was een keer ergens op een vliegveld, en ik nam toen zo'n klein bakje met de smaak Cookie Dough. Het was ontzettend lekker! Sindsdien wil ik nog een keer een grote bak kopen en deze lekker in mijn eentje opeten. Ook hier is het zo dat ik het nog nooit gekocht heb omdat ik het eigenlijk te duur vind voor een bakje ijs.


Drinken
- Kokoswater
Dit is echt zo'n hype geworden, en ik ben zo benieuwd hoe dit smaakt. Nu is het eigenlijk niet het goede seizoen om dit drankje te drinken, ik vind het meer iets voor in de zomer of lente. Ik houd heel erg van kokos, maar ik weet niet of je de kokos juist goed terug proeft of juist helemaal niet. Hier ben ik echt heel benieuwd naar, dus ik moet eigenlijk gewoon een keer een pakje kopen ;) Maar de vraag blijft natuurlijk: naturel of met een smaakje?


- Starbucks Frappuchino Cookies & Cream
Hiermee bedoel ik zo'n flesje uit de koeling bij de supermarkt. Het ziet er altijd zo lekker uit, maar zou het ook net zo lekker zijn als de koffie die je bij een Starbucks filiaal haalt?

- Starbucks Pumpkin Spice Latte
Oke, deze heb ik laatst al een keer geprobeerd. Ik vond het erg lekker, maar proefde niet echt heel veel smaak anders dan koffie. Het rook wel echt super lekker, maar de smaak kwam niet heel erg goed naar voren. Toch zou ik dit lekkere drankje nog wel een keer willen proberen!


Restaurants
- Mexicaans restaurant
Ik houd ontzettend van Mexicaans eten, maar ik ben nog nooit in een Mexicaans restaurant geweest. Het lijkt me erg cool en lekker om daar nog eens heen te gaan.


Beauty producten
- Blush, bronzer en highlighter
Deze producten heb ik echt nog nooit gebruikt, maar toch lijkt het me leuk om eens te proberen. Op dit moment gebruik ik alleen BB-cream en concealer en that's it. Ik heb van mezelf al best wel snel rode wangen, dus daarom dacht ik altijd dat ik blush niet nodig zou hebben. Toch als ik het op internet langs zie komen vind ik het er leuk uitzien, dus dit wil ik zeker een keer proberen.

- Wenkbrauwpoeder/wenkbrauwpotlood
Ook dit heb ik nog nooit gebruikt. Van mezelf heb ik al best wel donkere en volle wenkbrauwen, maar ik wil eens kijken of ik het met poeder of potlood nog net even wat mooier kan maken.


- Donkere lippenstift
Dit vind ik altijd zo mooi staan bij anderen, maar zelf durf ik het niet zo goed uit te proberen. Stel dat het echt niet bij me past? Ik denk dat ik me daar gewoon overheen moet zetten en het toch een keer moet uitproberen. Roze en nude kleuren vind ik ook erg mooi, maar nu in het najaar en straks in de winter zijn de donkere lippen ook erg leuk om mee rond te lopen.


Dit zijn de dingen die ik nog heel graag een keertje wil uitproberen. Er zullen vast nog wel meer dingen op dit lijstje komen, want telkens als ik iets nieuws zie wil ik het uitproberen haha.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Ik heb tony chocolonely een keer gekocht in de aanbieding bij de albert heijn en sindsdien vind ik ze niet meer te duur, omdat ze zó lekker zijn! Een aanrader, of misschien juist niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel een goede, de tony chocolonely in de aanbieding kopen om uit te proberen. Ga ik eens doen! :)

      Verwijderen