woensdag 7 oktober 2015

Mini Shoplog

Hej hej!

Laatst was ik weer eens even lekker het centrum in gegaan en ben ik een paar leuke dingen tegengekomen. Vandaag laat ik jullie mijn aankoopjes zien!


De aankoopjes die ik gedaan heb zijn:
- Een kettinkje
- Een panty
- Twee potjes nagellak
- Een sjaal


Toen ik de Kruidvat binnenliep las ik dat er op alle nagellak 1+1 gratis was. Ik ging even lekker neuzen tussen alle nagellakjes van Essence, Catrice en NYC en heb uiteindelijk voor de nagellakjes hierboven gekozen.
Het linker nagellakje is 48. My Love Diary uit the Gel Nail Polish lijn van Essence. Dit kleurtje is uitgekozen als "Kleur van het jaar" en daarom leek het mij wel leuk om deze mee te nemen. Het is een beetje een oudroze kleur, erg mooi!


Het rechter nagellakje is 22. I <3 My Blue Jeans, en ook deze komt uit de Gel Nail Polish lijn van Essence. Op de dop staat dat dit nagellakje een matte finish heeft en hier was ik erg benieuwd naar. Het is een donkerblauwe, jeansachtige kleur. Wanneer je het op je nagel aanbrengt is het eerst blauw met een glansje, maar zodra de nagellak opdroogt wordt het mat. Erg grappig, het ziet er een beetje uit als donkerblauw leer.


Bij de Primark zag ik dit schattige kettinkje hangen in de sale voor €1,-. Ik vond het zo leuk en nam hem gelijk mee. Laatst kocht ik ook een heel leuk klein kettinkje in Zweden, maar ik wil graag kunnen variëren en ik had nog niet veel kettinkjes dus deze komt voor van pas!
Het kettinkje is goud met een gouden hanger met zilveren steentjes.



Ook zag ik deze ontzettend leuke en warme sjaal hangen bij de Primark. Volgens mij heb ik deze vorig jaar ook wel eens zien hangen. Het is een hele lekkere, dikke, warme sjaal die aan allebei de kanten een ander printje heeft. Deze komt zeker van pas met het koudere weer wat op komst is!

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten