donderdag 22 oktober 2015

Hema Dagcrème

Hej hej!

Vandaag wil ik het hebben over de dagcrème die ik elke dag gebruikt. De crème komt uit de huidvezorgingslijn It's My Beautyful Skin Day van de Hema. Deze serie is speciaal is geschikt voor alle huidtypes en is bedoeld om om de huid te verfrissen en te beschermen. De It's My Beautyful Skin Day huidverzorgingslijn bevat de volgende producten: een dagcrème, een nachtcrème, een serum en een gezichtscleanser. Zelf heb ik geen ervaring met het serum,de nachtcrème en de cleanser, maar de dagcrème gebruikt ik nu bijna een jaar.


Dagcrème - Normal/Combination Skin, spf 10
Dit is de eerste dagcrème die ik gebruik, en ik ben er ontzettend tevreden mee. Vroeger wou ik niks weten van dagcrèmes, maar op een gegeven moment voelde ik dat mijn gezicht best wel droog aan het worden was. Ik ben gaan rondkijken op verschillende blogs en besloot uiteindelijk om voor deze dagcrème te gaan. Zelf vind ik dat Hema altijd goede producten heeft voor een fijn prijsje, en dat is hier ook het geval.



De dagcrème van de Hema maakt mijn huid heerlijk zacht en trekt goed in. Deze crème is bedoeld om te hydrateren en te kalmeren, en dat doet deze crème zeker. Gedurende de hele dag voelt mijn gezicht lekker zacht aan en heb ik helemaal geen last van droge velletjes. Ook heeft de crème een aangename geur, lekker fris en crème-achtig.



Deze dagcrème zit in een potje van 50 ml en is te koop bij de Hema voor €3,-.


Ik ben echt ontzettend tevreden over de dagcrème, dus zoek je een goede dagcrème voor een klein prijsje is dit zeker een aanrader!

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten