vrijdag 16 oktober 2015

My Night Routine

Hej hej!

Laatst was ik weer lekker aan het rondneuzen op internet en kwam ik dit leuke artikel bij Saspiration tegen. De Night Routine, maar dan in foto's in plaats van een filmpje. Het leek mij leuk om mijn middag/avond routine voor jullie te beschrijven, dus here we go!

Als ik thuis kom uit school zet ik eerst een lekker kopje thee. Ik drink echt heel veel thee tegenwoordig, maar ik vind het gewoon zo lekker! Meestal neem ik groene thee met citroen of een andere vruchtenthee. Straks als het winter is neem ik weer lekker van die wat zwaardere smaken zoals kaneel en herfst- en winterthee.
Meestal neem ik hier een koekje bij of een stuk fruit. Ook pak ik mijn mobiel erbij en ga ik alle social media langs.


Dan is het tijd om aan school te werken. Bij ons is het zo dat we echt alles zelf thuis moeten doen, en daarom zit ik ook heel vaak boven huiswerk te maken. Elke week moeten er verslagen ingeleverd worden en moet het practicum voorbereid worden, hier gaat onwijs veel tijd in zitten en daarom kan ik ook niet te lang thee blijven drinken want er is altijd wel werk aan te winkel.


Ik blijf bijna altijd huiswerk maken totdat ik wordt geroepen voor het eten, rond een uur of zes. Meestal wordt ik al het lezen en schrijven na een tijdje zat en ga ik tussendoor even op Youtube filmpjes kijken of aan mijn blog werken.

Na het eten ga ik gelijk weer naar boven om verder te werken aan de verslagen. Om vijf voor acht ga ik naar beneden, zet ik thee en plof ik op de bank om GTST te kijken. Ik kijk al GTST zo lang ik me kan herinneren, zelfs ik Zweden heb ik elke week de weeksamenvattingen gekeken zodat ik bij bleef haha.

Na GTST is er meestal wel iets leuks op tv zoals Heel Holland Bakt, (zondag) Expeditie Robinson, House Rules Holland of Flikken Maastricht. Als er niks leuks op tv is kijken we meestal opnames van series die we de week ervoor opgenomen hebben, dit is meestal Under the Dome, Flikken Maastricht en Zwarte Tulp.


Na één of twee afleveringen ga ik naar boven. Eerst trek ik lekker mijn pyjama aan en haal ik mijn make-up van mijn gezicht af.


Hierna poets ik mijn tanden en leg ik alvast kleren klaar voor de dag erna. Doe ik dit niet, dan ben ik de volgende dag echt een halfuur bezig om wat leuks te vinden en dat is niet zo handig als je haast heb. Ik kijk nog een laatste keer op mijn mobiel, doe lippenbalsem op en smeer mijn handen in met een handcrème. Daarna stap ik mijn bedje in. Ik zet de wekker en ga lekker lezen op mijn e-reader totdat mijn oogjes dichtvallen.
Good Night!

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Ik heb nu ook sinds kort de baby lips stick haha! Ben er heel tevreden over tot nu toe :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen